Chark-SM:s nya webbplats innehåller information till såväl konsumenter, som tävlande i Chark-SM och utställare och sponsorer. Webbplatsen kommer kontinuerligt att utvecklas och fyllas på. Har du funderingar, kommentarer eller frågor...
Mer Chark-SM i butikerna
Hur Chark-SM syns i butiker runtom i landet är en viktig del i arbetet med att föra tävlingen närmare konsumenterna. En rad aktiviteter planeras för att göra Chark-SM synligare och...
Att använda Chark-SM i marknadsföringen
Annonsering, bloggtävling, medaljer på förpackningarna, medial uppmärksamhet, butiksaktiviteter och hjälp vid införsäljning. Nyhléns Hugosons, Foodmark och Wurstmaster har alla använt Chark-SM i sin marknadsföring. Nyhléns Hugosons, Foodmark och Wurstmaster var...
Handeln kommer in som huvudsponsor av Chark-SM
Intresset är större än någonsin och på bara en månad bokades samtliga huvud- och klassponsorplatser till Chark-SM 2012. Fjärde huvudsponsor blev Protech. I år välkomnas dessutom handeln som femte huvudsponsor...
Nya medaljer i Chark-SM
En av de stora förändringarna för de tävlande i Chark-SM 2012 är nya medaljer. De är framtagna för att vara enkla att känna igen, kommunicera tydligare och snabbare samt fungera...
Rusning till Chark-SM:s utställarplatser
Tre av fyra huvudsponsorplatser och en stor del av klassponsorplatserna bokades direkt när anmälningen till Chark-SM 2012 öppnades i februari. Även intresset för mässan är större än någonsin. – Vi...